Uvod

2021-05-07

Za početak - tko sam ja? Zovem se Dragan, živim u Mostaru, imam 14 godina, pohađam 9. razred. Za sebe smatram da sam normalan tinejdžer, ali samo ako riječ normalnost podrazumijeva strast prema književnosti, čitanju, pisanju, istraživanju, učenju, povijesti, mitologijama, vjeri; introvertiranost; strah od bilo kakve komunikacije; anksioznost...

Sigurno se pitate, kako se jedna tako zatvorena osoba može zanimati za posao koji toliko iziskuje otvorenost? Pa, ni sam ne znam, ali smatram da su prevagnule sve moje ostale karakteristike, želja za putovanjem, otkrivanjem, skidanjem taloga stoljeća s djelića antike... Dokaz za to jest da sam kao mali tražio kosti dinosaura u bakinom i djedovom vrtu, skupljao poludrago kamenje, osnovao društvo Mali istraživači koje je proučavalo razne zanimljivosti...

Kao što sam već spomenuo, u osnovnoj sam školi, i svaka predodžba o mom budućem zanimanju mi je mutna i apstraktna, a smatram da je to u redu jer sam vrlo, vrlo svestrana osoba. Upravo zato se nisam odlučio za strukovnu srednju školu, već za gimnaziju, a što ću upisati nakon nje, odlučit ću kad za to bude vrijeme.

Jedna od mogućnosti je arheologija koja me, mogli ste zaključiti, privlači još od djetinjstva. I zato sam odlučio otvoriti ovu stranicu, kako bih podijelio brojne zanimljivosti, činjenice, savjete s vama, koji ste možda u istoj poziciji kao i ja, te da bih mogao kroz sve to učiti, napredovati, upoznavati.

Neke od tema koje ću obrađivati su: sama definicija riječi arheologija, uvjeti rada, osposobljavanje, srodna zanimanja i poželjne osobine. Ako imate bilo kakvih pitanja, savjeta, nedoumica, molim vas, javite mi se.

I sada krećemo na naše malo virtualno putovanje u svijet arheologije! Nadam se da će vam biti zabavno i korisno!



Dragan Boban - Bosna i Hercegovina
Sva prava zadržana 2021
Izradio Webnode
Izradite web-stranice besplatno! Ova web stranica napravljena je uz pomoć Webnode. Kreirajte svoju vlastitu web stranicu besplatno još danas! Započeti